Home Inloggen
nl arrow_drop_down
search
Hulp of advies nodig?
+31(0)858 77 3179 
phone
menu Menu
search
Home /

Foto

Niet goed Geld terug - garantie

In het kader van deze Niet Goed / Geld Terug garantie mag de klant, het product binnen 30 dagen na aflevering aan I-Shopz retourneren. Bij het retourneren dient het product in de originele verpakking verpakt te zijn compleet, onbeschadigd en ongebruikt te zijn.

Defect of schade bij normaal gebruik.

Een artikel kan ook bij normaal gebruik defect raken, en dat is uitermate vervelend. Volgens de wet heeft u altijd recht op een product van goede kwaliteit. Dit betekent dat u bij een niet door u zelf veroorzaakt defect minimaal 2 jaar lang kosteloos kunt rekenen op herstel of vervanging. Als de economische levensduur van het artikel met een reparatie wordt verlengd, betaalt u mogelijk wel een deel van de reparatiekosten, omdat u het nieuwe product veel langer zult kunnen gebruiken dan het oorspronkelijke product.

I-Shopz zal u ook na de garantieperiode van dienst zijn om ontstane defecten te laten verhelpen. Wij zullen u altijd proberen zo goed mogelijk te helpen om nieuwe onderdelen te verkrijgen of het te laten repareren tegen zo laag mogelijke kosten.

Klachtafhandeling

Als u niet tevreden bent met het product of de verzending laat het ons dan altijd zo snel mogelijk weten. Dit kan telefonisch +31 (0)85 8773179 of per Email info@I-Shopz.nl . Eventueel zullen wij u vragen om foto's te mailen om een goed beeld te kunnen vormen en sneller te kunnen handelen. Wij zullen ons uiterste best doen om ontstane ongemakken zo snel mogelijk weg te nemen. I-Shopz geeft elke klacht de nodige aandacht en zal u (met uitzondering van zondag) binnen 24 uur laten weten wat we zullen doen om uw klacht te verhelpen of waar mogelijk te compenseren.

Wij versturen zeer veel pakketten en dit gaat bijna altijd prima, helaas gaat er ook wel eens iets mis. Laat het ons dan zo snel mogelijk weten zodat wij in contact kunnen treden met transporteur om het probleem voor u op te lossen.

Bent u niet tevreden met uw product(en) dan kunt u contact met ons opnemen of u kunt het product naar ons terug sturen. U kunt een artikel ook bij ons terugbrengen of omruilen zodat u snel het juiste product in huis heeft.

Bent u niet tevreden laat het ons dan altijd weten wij zullen u altijd proberen zo goed mogelijk te helpen. Ook wanneer het defect of probleem is ontstaan bij leverancier, fabrikant of transporteur zal I-Shopz er alles aan doen om dit zo snel mogelijk voor u op te lossen.