Home Inloggen
nl arrow_drop_down
search
Hulp of advies nodig?
+31(0)858 77 3179 
phone
menu Menu
search
Home / Servicedesk Administratief medewerker

Servicedesk Administratief medewerker

Vacature Servicedesk- / Administratief medewerker

Vacature Servicedesk- / Administratief medewerker (24 tot 28 uur)


Wij zijn op zoek naar een energieke collega die klanten te woord kan staan in een zelfstandige functie met administratieve kwaliteiten. De werkzaamheden bestaan uit administratieve taken inclusief contact met klanten in showroom, per telefoon en per mail. Wij zorgen voor goede begeleiding & ondersteuning om de functie goed te kunnen invullen. Er is een open transparante werksfeer en gezonde motivatie voor verdere groei in de toekomst.

  • Aannemen telefoon (prettige telefoonstem)
  • Afhandeling mail (goede beheersing Nederlandse taal)
  • Ontvangen klanten (representatief)
  • Administratie (boekhouding & contact leveranciers)
  • Zaterdag 12:00 tot 16:00 beschikbaar (flexibel)


Met een gezonde groei zijn er doorgroeimogelijkheden voor een bredere functie als ook in de diepte. Verbreding naar eigen wens & ontwikkeling, verdiepen naar wens & mate van ontwikkeling. 

Bredere functie:

  • Grotere betrokkenheid bij inkoop & verkoop
  • Marketing (mail, facebook, twitter, nieuwsbrief, etc)
  • Bijhouden / verbeteren / bouwen webshops
  • Administratie (crediteuren, debiteuren, etc) 
  • Medewerker Multimedia (video's en afbeeldingen maken/bewerken)

Diepere functie:

  • Vast contactpersoon crediteurenadministratie
  • Vast contactpersoon leveranciers (deeltijd buitendienst)
  • Hoofd marketing in leidinggevende functie
  • Hoofd klantenservice in leidinggevende functie

Heeft u interesse om bij ons te komen werken stuur dan uw cv en een motivatie naar onderstaand email adres.
 

I-Shopz BV
Westerwerf 5a
1911JA Uitgeest
Tel. 085 8773179

Mail: info@i-shopz.nl